הכובע שקניתי בזארה (ואיך זה קשור למיתוג עסקים)

כובע הוא פריט לבוש אשר משמש ככיסוי ראש. את הכובעים חובשים לצורך מטרות שונות- הגנה מפני השמש, הגנה מפני קור, סמל תרבותי, סמל דתי ועוד.
שבוע שעבר קניתי כובע בזארה, אך מדוע בחרתי לקנות דווקא את הכובע הזה? הרי אני לא באמת צריכה הגנה מפני השמש, ולא קניתי אותו כסמל תרבותי או סמל דתי…

בכתבה זו, שנכתבה לאתר עצמאיות מהבטן, אבצע אנלוגיה בין קניית הכובע, לבין מכירת שירות או מוצר בתור עצמאיות. כמה אנחנו בתור לקוחות הולכים שולל אחרי משהו שאנחנו לא צריכים, אלא רוצים, ומדוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ליאור קמחי
ליאור קמחי

נעים להכיר :) אני ליאור קמחי,
בהכשרתי אני מהנדסת תעשייה וניהול ובעלת תואר שני בעיצוב.
מעצבת, יוצרת גרפית וממתגת עסקים.
בסטודיו אני עוזרת לבעלי עסקים ליצור את האסתטיקה הויזואלית של העסקים שלהם,
עם דגש רב למהות וערכי העסק שלהם.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

איך בינה מלאכותית (AI) עוזרת לנו ליצור לוגו ושפה עיצובית
הזמן הכי טוב למיתוג העסק
הכנה לפגישת אפיון לתהליך מיתוג
דילוג לתוכן