פגישת אפיון היא פגישה חשובה מאוד, ולכן כדאי שתגיעי מוכנה אליה (אחרי הפגישה את שולחת אותי עם כל הרעיונות וכל הדברים שדיברנו עליהם לעצב לך את הלוגו הנהדר שלך, לכן כדאי שהיא תהיה פגישה יסודית).
בפגישת האפיון את אמורה לבטא את כל הדברים החשובים לך בעסק.
מבחינת מהות (הערכים שלך, מי את בעסק) וכמובן מבחינה עיצובית (לאיזה סגנונות את מתחברת).
כל מי שעובדת איתי מקבלת מסמך הכנה לפגישה כדי שהיא תגיע הכי מוכנה שיש. אבל גם אם בחרת לעבוד עם מעצבת אחרת, מצרפת כמה טיפים כדי שתדעי איזה נקודות להעלות מולה.
שם העסק – איזה שם תרצי שיהיה כתוב על הלוגו?
איזה שם את רוצה שיהיה כתוב על הלוגו? השם שלך, שם אחר? בעברית או באנגלית?
כדאי לחשוב על קהל היעד ולהחליט בהתאם.
מתי לבחור לוגו בעברית?
תלוי בערכי העסק שלך, אם תרצי לשדר משהו יותר "ארצי" ו"אדמתי", או שעוסק בכאלה,
נבחר בלוגו בעברית.
סלוגן
האם יש לך סלוגן לעסק? סלוגן הוא תיאור העסק בצורה שמאפיינת אותך.
הסלוגן יכול להיות יותר בנאלי, או יותר מעניין, בהתאם לאופי שלך או לאופי העסק.
עם השנים הסלוגן יכול להשתנות, ככל שהעסק מתעצב ונבנה, וגם לעתים משנה את אופיו וערכיו.
ערכי העסק שלך
לוקח זמן לחשוב על הערכים המשקפים את העסק שלך.
אני דייקתי את ערכי העסק שלי בעזרת ייעוץ עסקי, ויש עצמאיות שמדייקות את הערכים שלהן בעצמן. מכיוון שדיוק הערכים לוקח זמן ויותר קשה "לשלוף" אותם בפגישה, אני מבקשת שיכינו אותם מראש.
רצוי להגיע עם חמישה ערכים שמשקפים את העסק שלך, ואותם נרצה להעביר בנראות הויזואלית של הלוגו.
יש לקחת בחשבון, שבחלק מהסקיצות חלק מהערכים יהיו בולטים יותר, ובחלקן יבלטו פחות.
תיקיית תמונות
של העסק, וגם תמונות שלך. אני אף פעם לא יודעת מה יהווה השראה עבורי למיתוג. לכן תיקיית תמונות יכולה להכניס אותי לעולם שלך בצורה נהדרת.
בנוסף, אני מאוד אוהבת להשתמש בתמונות אותנטיות ולא בתמונות ממאגרים בפרזנטציית המיתוג.
לוח השראה
לוח עם טקסטורות, צבעוניות, פונטים, לוגואים קיימים, ארכיטקטורה (ובעצם כל דבר שמדבר אלייך, מכל התחומים),
זאת כדי שאני אדע מה עובר לך בתוך הראש כשאת חושבת על העסק שלך וכדי שאני אזהה את המשיכה האסתטית שלך.
חשוב לי להדגיש, אשמח לראות לוח השראה מגוון ככל היותר, המגיע מעולמות אחרים משלך! כך נוכל
ליצור מותג חזק וייחודי.
פגישת אפיון מדויקת והכנה מדויקת לתהליך עוזרת משמעותית להגיע לתוצאה הרצויה.