מיתוג עסקים ועיצוב לוגו

מאחורי מיתוג מעולה יש שני מרכיבים חשובים מאד. הראשון הוא מה שאת נותנת לעולם – השליחות, המוצרים, השירותים והמסרים שלך. השני – שפה ברורה שמתאימה לכל הדברים שאת מוציאה לאור ומייצגת אותך ואת העסק. המטרה: ליצור עיצוב שיגרום לקהל שלך להבין שאת אוטוריטה, שאצלך הכל פיין ושהשירות והמוצרים שלך הם כאלו – מדויקים וברורים. 


בתהליך מיתוג ממוקד ומותאם לך, עם אלמנטים מקוריים שעוצבו מאפס בשבילך,  אנחנו יוצרות מעטפת עיצובית לעסק – מיתוג נקי, ברור ומדויק (עם טוויסט) שמושך אליך את הלקוחות הנכונים לך, ומראה באופן ברור את הערכים של העסק שלך.

מאחורי מיתוג מעולה יש שני מרכיבים חשובים מאד. הראשון הוא מה שאת נותנת לעולם – השליחות, המוצרים, השירותים והמסרים שלך. השני – שפה ברורה שמתאימה לכל הדברים שאת מוציאה לאור ומייצגת אותך ואת העסק. המטרה: ליצור עיצוב שיגרום לקהל שלך להבין שאת אוטוריטה, שאצלך הכל פיין ושהשירות והמוצרים שלך הם כאלו – מדויקים וברורים. 


בתהליך מיתוג ממוקד ומותאם לך, עם אלמנטים מקוריים שעוצבו מאפס בשבילך,  אנחנו יוצרות מעטפת עיצובית לעסק – מיתוג נקי, ברור ומדויק (עם טוויסט) שמושך אליך את הלקוחות הנכונים לך, ומראה באופן ברור את הערכים של העסק שלך.

ככה אנחנו עושות את זה ביחד:

חבילה שתעניק לך את הבסיס למיתוג העסק עם עיצובים שמזניקים אותך אל העולם ויוצרים מראה מעוצב ומקצועי יותר. לא רק לוגו מחכה לך כאן, אלא גם הכלים הראשונים ליצירת שפה עיצובית משלך. 

חבילה שתעניק לך את הבסיס למיתוג העסק עם עיצובים שמזניקים אותך אל העולם ויוצרים מראה מעוצב ומקצועי יותר. לא רק לוגו מחכה לך כאן, אלא גם הכלים הראשונים ליצירת שפה עיצובית משלך. 

// החבילה כוללת

✦ פגישת אפיון בת כשעה בזום
✦ עיצוב לוגו ראשי (2 סקיצות)
✦ עיצוב לוגו משני
✦ בחירת פלטת צבעים שתשמש אותך בכל הפרסומים ובאתר
✦ המלצה לפונט (סוג כתב) לעבודה שוטפת
✦ 40% הנחה לרכישת כרטיס ביקור דיגיטלי באתר Digitango

// איך זה עובד

// החבילה כוללת

✦ פגישת אפיון בת כשעה בזום
✦ עיצוב לוגו ראשי (2 סקיצות)
✦ עיצוב לוגו משני
✦ בחירת פלטת צבעים שתשמש אותך בכל הפרסומים ובאתר
✦ המלצה לפונט (סוג כתב) לעבודה שוטפת
✦ 40% הנחה לרכישת כרטיס ביקור דיגיטלי באתר Digitango

// איך זה עובד

עלות החבילה: 3,500 ש"ח + מע"מ

*המחירים עשויים להשתנות בכל עת.

פיתוח שפה עיצובית לעסק מא' ועד ת' מאפשרת לך להוציא לאור תכנים, מוצרים ושירותים במראה אחיד שמזוהה איתך. אנחנו בונות יחד מעטפת רחבה ומהודקת למיתוג ועיצוב העסק שלך.

פיתוח שפה עיצובית לעסק מא' ועד ת' מאפשרת לך להוציא לאור תכנים, מוצרים ושירותים במראה אחיד שמזוהה איתך. אנחנו בונות יחד מעטפת רחבה ומהודקת למיתוג ועיצוב העסק שלך.

// החבילה כוללת

✦ פגישת אפיון בת כשעה בזום
✦ עיצוב לוגו ראשי (2 סקיצות)
✦ עיצוב לוגו משני
✦ בחירת פלטת צבעי המותג
✦ המלצה על פונט לעבודה שוטפת
✦ 3 אלמנטים עיצוביים (אייקונים / פטרן / אלמנטים נוספים) ודוגמאות הלכה למעשה איך להשתמש בשפה העיצובית שיצרנו
✦ שלושה פריטי מיתוג לבחירה מתוך הרשימה

(עיצוב כרטיס ביקור, קאבר לרשת חברתית, נייר מכתבים, חתימה למייל, תבנית פוסט לרשת חברתית, עמוד טמפלייט למצגת, גלויה, 5 היילייטים לאינסטגרם, 5 מדבקות לוואטסאפ)

✦ 40% הנחה לרכישת כרטיס ביקור דיגיטלי באתר Digitango

// איך זה עובד

// החבילה כוללת

✦ פגישת אפיון בת כשעה בזום
✦ עיצוב לוגו ראשי (2 סקיצות)
✦ עיצוב לוגו משני
✦ בחירת פלטת צבעי המותג
✦ המלצה על פונט לעבודה שוטפת
✦ 3 אלמנטים עיצוביים (אייקונים / פטרן / אלמנטים נוספים) ודוגמאות הלכה למעשה איך להשתמש בשפה העיצובית שיצרנו
✦ שלושה פריטי מיתוג לבחירה מתוך הרשימה

(עיצוב כרטיס ביקור, קאבר לרשת חברתית, נייר מכתבים, חתימה למייל, תבנית פוסט לרשת חברתית, עמוד טמפלייט למצגת, גלויה, 5 היילייטים לאינסטגרם, 5 מדבקות לוואטסאפ)

✦ 40% הנחה לרכישת כרטיס ביקור דיגיטלי באתר Digitango

// איך זה עובד

עלות החבילה: 4,800 ש"ח + מע"מ

*המחירים עשויים להשתנות בכל עת.

// למי החבילות מתאימות​

✦ למי שמבינה את החשיבות של שפה גרפית ומיתוג מקצועי.
✦ למי שיודעת שמדובר בתהליך שהוא הרבה יותר מעיצוב בקנבה.
✦ למי שמבינה שהשפה של העסק יכולה להקפיץ אותו לשלב הבא.
✦ למי שיש לה כבר מיתוג ורוצה מתיחת פנים והתחלה חדשה.

// למי החבילות לא מתאימות​

✦ למי שמחפשת לוגו מהיר וקל מהרשת.
✦ למי שעוד צריכה לפענח את מהות העסק שלה ולהבין מה הוא מציע ולמי.
✦ למי שלא מתחברת לשפה עיצובית נקייה (עם קריצה), המאפיינת את תיק העבודות שלי.

// למי החבילות מתאימות​

✦ למי שמבינה את החשיבות של שפה גרפית ומיתוג מקצועי.
✦ למי שיודעת שמדובר בתהליך שהוא הרבה יותר מעיצוב בקנבה.
✦ למי שמבינה שהשפה של העסק יכולה להקפיץ אותו לשלב הבא.
✦ למי שיש לה כבר מיתוג ורוצה מתיחת פנים והתחלה חדשה.

// למי החבילות לא מתאימות​

✦ למי שמחפשת לוגו מהיר וקל מהרשת.
✦ למי שעוד צריכה לפענח את מהות העסק שלה ולהבין מה הוא מציע ולמי.
✦ למי שלא מתחברת לשפה עיצובית נקייה (עם קריצה), המאפיינת את תיק העבודות שלי.

עבדו איתי ואמרו

עבדו איתי ואמרו

דוגמאות לפרויקטים

כתיבה תמיד הייתה עבורי מקום לפורקן, עוד בכיתה ג' כשהייתי כותבת שירים למגירה… כשקשה לי אני כותבת, ככה אני. ועם השנים והעסק והשיווק משהו בכתיבה הפך להיות מכני ולא אמיתי. מאולץ. בזכות ההיכרות עם נועה חזרתי לכתוב מתוך מקום אחר, מתוך מקום לביטוי אמיתי. נועה והמהות של write your החזירו אותי לשנים שבהם כתבתי את מה שעובר עליי באמת בלי מחשבה על מישהו שיקרא את זה בצד השני- כתיבה לעצמי וכתיבה כמקום משחרר, שמעלה תובנות. המיתוג שלה כל כך מוצלח בעיניי כי הוא מגיע מתוך מקום שאני אוהבת- סט כלים לכתיבה. לא מתוך מקום "רוחני" אלא מתוך מקום שכלתני- שאני כל כך מתחברת אליו, אולי אני בדיוק קהל היעד של הפרויקט ומתוך המקום הזה נועה ואני כל כך החברנו וידעתי לזהות את מה שהיא רוצה להעביר בצורה כזאת בולטת. מיתוג צבעוני אך אלגנטי, שכלתני, הייטקיסטי, מגזיני, לייף סטייל- מילים שמבטאות אותי בדיוק ומבטאות גם את המותג שלה.
מעיין מגיעה מאהבה. בכל תחום בחייה, רוצה לדאוג למי שמסביבה ולגרום להם תחושה טובה, הרגשה שמישהו דואג להם ושאכפת לו. את הערכים האלו הכנסנו למיתוג שלה לתמציות שמנים אתריים שהיא רוקחת בעצמה. בסמל המותג- ענף של עץ התפוז שמייצג שמחה וחום, ובעל ערכים תזונתיים נרחבים.
La Pera (אגס בספרדית) הוא מלון בוטיק בזכרון יעקב, המיועד לזוגות בלבד, שואב השראה מהטבע ומאדריכלות מינימליסטית מקומית. הקוים הנקיים והטיפוגרפיה מגיעים כדי לתת במה למקום עצמו. נעשה במסגרת הקלמר, קורסים למעצבים.
כתיבה תמיד הייתה עבורי מקום לפורקן, עוד בכיתה ג' כשהייתי כותבת שירים למגירה… כשקשה לי אני כותבת, ככה אני. ועם השנים והעסק והשיווק משהו בכתיבה הפך להיות מכני ולא אמיתי. מאולץ. בזכות ההיכרות עם נועה חזרתי לכתוב מתוך מקום אחר, מתוך מקום לביטוי אמיתי. נועה והמהות של write your החזירו אותי לשנים שבהם כתבתי את מה שעובר עליי באמת בלי מחשבה על מישהו שיקרא את זה בצד השני- כתיבה לעצמי וכתיבה כמקום משחרר, שמעלה תובנות. המיתוג שלה כל כך מוצלח בעיניי כי הוא מגיע מתוך מקום שאני אוהבת- סט כלים לכתיבה. לא מתוך מקום "רוחני" אלא מתוך מקום שכלתני- שאני כל כך מתחברת אליו, אולי אני בדיוק קהל היעד של הפרויקט ומתוך המקום הזה נועה ואני כל כך החברנו וידעתי לזהות את מה שהיא רוצה להעביר בצורה כזאת בולטת. מיתוג צבעוני אך אלגנטי, שכלתני, הייטקיסטי, מגזיני, לייף סטייל- מילים שמבטאות אותי בדיוק ומבטאות גם את המותג שלה.
מעיין מגיעה מאהבה. בכל תחום בחייה, רוצה לדאוג למי שמסביבה ולגרום להם תחושה טובה, הרגשה שמישהו דואג להם ושאכפת לו. את הערכים האלו הכנסנו למיתוג שלה לתמציות שמנים אתריים שהיא רוקחת בעצמה. בסמל המותג- ענף של עץ התפוז שמייצג שמחה וחום, ובעל ערכים תזונתיים נרחבים.
La Pera (אגס בספרדית) הוא מלון בוטיק בזכרון יעקב, המיועד לזוגות בלבד, שואב השראה מהטבע ומאדריכלות מינימליסטית מקומית. הקוים הנקיים והטיפוגרפיה מגיעים כדי לתת במה למקום עצמו. נעשה במסגרת הקלמר, קורסים למעצבים.

מוכנה להתחיל ?

מלאי את הפרטים ואחזור אלייך בהקדם

מלאי את הפרטים ואחזור אלייך בהקדם

את יכולה לשלוח לי הודעה גם בוואטסאפ(:

את יכולה לשלוח לי הודעה גם בוואטסאפ(:

יש לך שאלה? כאן תמצאי את התשובה:

תהליך המיתוג והעיצוב עד לפגישת הצגת הסקיצות נמשך כ-21 ימי עסקים (מיום פגישת האפיון). אני מגבילה את התהליך המלא לתקופה של עד חודשיים, כדי להבטיח שיהיה יעיל, מדויק וקולע.

לפני פגישת האפיון אני מנחה אותך ליצור לוח השראה שמשקף לי את כל ההעדפות העיצוביות והטעם שלך. חלק מרכזי בפגישת האפיון מתמקד בלוח ההשראה, אני רואה באופן חזותי מה את אוהבת ולא אוהבת ומבינה בדיוק מה עובר לך בתוך הראש, מה הטעם העיצובי שלך ומה החזון. מכל אלה ובהתייחס לערכים של העסק שלך, אני יוצרת את הסקיצות.

אנחנו עוברות יחד תהליך מאוד מדויק המבוסס על אפיון, תשאול ויצירת לוח השראה שמשקף את ההעדפות שלך ואת המאפיינים של העסק, לכן הסיכוי שלא תאהבי הוא קטן. במידה ובכל זאת זה קרה, אני מציעה עיצוב סקיצה חדשה בתוספת תשלום.

כן! בתהליך המיתוג אני משתמשת באלמנטים שיצרתי עבורך במיוחד, בעבודה דיגיטלית ומקורית. זאת אומרת – הלוגו שלך הוא יחיד, הנוצר בהתאם למי שאת והעסק שלך.

כמובן שכן, ניתן לדייק אותה יחד או ליצור פלטת צבעים חדשה לגמרי. בכל מקרה נדבר על כך בפגישת האפיון.

לאחר הצגת הסקיצות, את בוחרת את זו שאת מעדיפה. לאחר מכן, אנחנו מבצעות את תיקונים ושינויים בהתאם למה שהוחלט בפגישת הפרזנטציה. סבב התיקונים מכיל את סך השינויים המינוריים בסקיצה, שניתן לבצע ובכך להפוך את הלוגו שלך למדויק ביותר עבורך.

שפה עיצובית מורכבת מהלוגו שלך, מצבעוניות אחידה שקשורה לעסק שלך, מאלמנטים גרפיים ומכתב – פונט, שמזוהה איתך. כל הדברים האלו מתחברים יחד לשפה שמתבטאת בכל הפרסומים, באתר, בכרטיס הביקור, במוצרי קידום מכירות ובכל מקום אחר בו את מפרסמת את העסק שלך.

השפה הזו יוצרת עומק, משקפת מקצועיות ויוצרת מצב בו כל מי שרואה את האתר, המודעה או הפוסט שהעלית, יודע שהם קשורים אליך ובאיזה עסק מדובר.

את שונה מהקולגות שלך, רוצה וצריכה להעביר מסרים אחרים מהם. כדי למשוך לקוחות שיתאימו אליך, המיתוג צריך לדבר את הערכים של העסק שלך. יש חוקים בסיסיים בצבעוניות, עובי, קווים וגימור שיכולים לעזור לנו לשדר את העקרונות שאת רוצה. למרות זאת – מיתוג עיצובי לבדו לא יעזור. יש ליצור תהליכים בעסק העומדים בקנה אחד עם הערכים שלו. מיתוג מגיע לתמוך בעסק ולהראות את הערכים האלה לעולם בצורה ויזואלית.

כן כמובן, התשלום עבור השירות יהיה לפי שעות העבודה שבוצעו בפועל, ונסיים את התהליך כידידות. המקדמה ששילמת היא חלק מהתשלום שכבר נגבה ולא יינתן החזר כספי עבורה.

כן בוודאי. אני מציעה פתרונות רבים בסטודיו, כולל עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט בוורדפרס. בעזרת המיתוג ניתן לעצב כמעט כל דבר שתרצי.

בואי נדבר על זה! יכול להיות שנוכל להמיר פריטי מיתוג מהרשימה בדברים אחרים שאת צריכה, או שיהיה ניתן ליצור אותם בנפרד מהחבילה.

כמובן, את לא מחויבת אליי לאחר סיום התהליך. את מקבלת קבצים וקטוריים (קבצים המתאימים לכל גודל) עבור כל האלמנטים שנוצרו בתהליך המיתוג ויכולה להחליט עם מי את רוצה לעבוד.

כמובן, לוגו נשאר עדכני לתקופה של עד 5 שנים, לאחר מכן לרוב יהיה צורך לשנות אותו או לבצע עדכון עבורו. התהליך עבור עדכון לוגו יהיה זהה לתהליך המתואר, יחד נבין מה צריך להשאיר (אם בכלל) ומה יש לשנות.

תהליך המיתוג והעיצוב עד לפגישת הצגת הסקיצות נמשך כ-21 ימי עסקים (מיום פגישת האפיון). אני מגבילה את התהליך המלא לתקופה של עד חודשיים, כדי להבטיח שיהיה יעיל, מדויק וקולע.

לפני פגישת האפיון אני מנחה אותך ליצור לוח השראה שמשקף לי את כל ההעדפות העיצוביות והטעם שלך. חלק מרכזי בפגישת האפיון מתמקד בלוח ההשראה, אני רואה באופן חזותי מה את אוהבת ולא אוהבת ומבינה בדיוק מה עובר לך בתוך הראש, מה הטעם העיצובי שלך ומה החזון. מכל אלה ובהתייחס לערכים של העסק שלך, אני יוצרת את הסקיצות.

אנחנו עוברות יחד תהליך מאוד מדויק המבוסס על אפיון, תשאול ויצירת לוח השראה שמשקף את ההעדפות שלך ואת המאפיינים של העסק, לכן הסיכוי שלא תאהבי הוא קטן. במידה ובכל זאת זה קרה, אני מציעה עיצוב סקיצה חדשה בתוספת תשלום.

כן! בתהליך המיתוג אני משתמשת באלמנטים שיצרתי עבורך במיוחד, בעבודה דיגיטלית ומקורית. זאת אומרת – הלוגו שלך הוא יחיד, הנוצר בהתאם למי שאת והעסק שלך.

כמובן שכן, ניתן לדייק אותה יחד או ליצור פלטת צבעים חדשה לגמרי. בכל מקרה נדבר על כך בפגישת האפיון.

לאחר הצגת הסקיצות, את בוחרת את זו שאת מעדיפה. לאחר מכן, אנחנו מבצעות את תיקונים ושינויים בהתאם למה שהוחלט בפגישת הפרזנטציה. סבב התיקונים מכיל את סך השינויים המינוריים בסקיצה, שניתן לבצע ובכך להפוך את הלוגו שלך למדויק ביותר עבורך.

שפה עיצובית מורכבת מהלוגו שלך, מצבעוניות אחידה שקשורה לעסק שלך, מאלמנטים גרפיים ומכתב – פונט, שמזוהה איתך. כל הדברים האלו מתחברים יחד לשפה שמתבטאת בכל הפרסומים, באתר, בכרטיס הביקור, במוצרי קידום מכירות ובכל מקום אחר בו את מפרסמת את העסק שלך.

השפה הזו יוצרת עומק, משקפת מקצועיות ויוצרת מצב בו כל מי שרואה את האתר, המודעה או הפוסט שהעלית, יודע שהם קשורים אליך ובאיזה עסק מדובר.

את שונה מהקולגות שלך, רוצה וצריכה להעביר מסרים אחרים מהם. כדי למשוך לקוחות שיתאימו אליך, המיתוג צריך לדבר את הערכים של העסק שלך. יש חוקים בסיסיים בצבעוניות, עובי, קווים וגימור שיכולים לעזור לנו לשדר את העקרונות שאת רוצה. למרות זאת – מיתוג עיצובי לבדו לא יעזור. יש ליצור תהליכים בעסק העומדים בקנה אחד עם הערכים שלו. מיתוג מגיע לתמוך בעסק ולהראות את הערכים האלה לעולם בצורה ויזואלית.

כן כמובן, התשלום עבור השירות יהיה לפי שעות העבודה שבוצעו בפועל, ונסיים את התהליך כידידות. המקדמה ששילמת היא חלק מהתשלום שכבר נגבה ולא יינתן החזר כספי עבורה.

כן בוודאי. אני מציעה פתרונות רבים בסטודיו, כולל עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט בוורדפרס. בעזרת המיתוג ניתן לעצב כמעט כל דבר שתרצי.

בואי נדבר על זה! יכול להיות שנוכל להמיר פריטי מיתוג מהרשימה בדברים אחרים שאת צריכה, או שיהיה ניתן ליצור אותם בנפרד מהחבילה.

כמובן, את לא מחויבת אליי לאחר סיום התהליך. את מקבלת קבצים וקטוריים (קבצים המתאימים לכל גודל) עבור כל האלמנטים שנוצרו בתהליך המיתוג ויכולה להחליט עם מי את רוצה לעבוד.

כמובן, לוגו נשאר עדכני לתקופה של עד 5 שנים, לאחר מכן לרוב יהיה צורך לשנות אותו או לבצע עדכון עבורו. התהליך עבור עדכון לוגו יהיה זהה לתהליך המתואר, יחד נבין מה צריך להשאיר (אם בכלל) ומה יש לשנות.

לא בטוחה שחבילות המיתוג שלי מתאימות לך?

בואי נדבר.
צרי קשר איתי כאן בטופס ונקבע שיחה.

בואי נדבר.
צרי קשר איתי כאן בטופס ונקבע שיחה.

את יכולה לשלוח לי הודעה גם בוואטסאפ(:

את יכולה לשלוח לי הודעה גם בוואטסאפ(:

דילוג לתוכן